Sponsorer for A-landsholdet

Hummel:

Sammen vil DBU og hummel samle danskerne under fodbold fanerne med fornyet kampgejst. et danske sportsbrand hummel, der har rødder dateret tilbage til 1923, var den første tøjsponsor af landsholdet, hvor de ikoniske vinkler og trøjedesign var en fast del af holdet i perioden fra 1979-2004. Med referencer til de glade 80’ere, verdens mest trofaste fans og et uforglemmeligt Europamesterskab i 1992, har hummel og DBU genoptaget samarbejdet med den fælles mission om at bakke landsholdet op og samle danskerne under de røde og hvide faner, så der kan skrives ny dansk fodboldhistorie.

Samarbejde mellem DBU og hummel spænder over alle 15 danske fodboldlandshold. Det giver spændende muligheder for at komme i tæt kontakt med spillerne og de danske fans, og dermed tage den danske fodboldnation til et nyt niveau. Det danske fodboldlandshold og hummel har en lang og stolt historie bag sig, og målet er på ny at motivere den fælles kampgejst hos de danske fans.

Læs mere på www.hummel.net

Hummel Secondary Logo Black 3197X600

Carlsberg: 
Med DBU og Carlsbergs samarbejde er der lagt op til, at de danske landsholdsfans bliver involveret og kommer i centrum. Carlsberg står derfor for en række tiltag, som sætter fokus på fodbold – og ikke mindst venskabet, fællesskabet og passionen på og omkring banen.

DBU og Carlsberg har sammen lanceret Stemningspuljen, som udelukkende skal bruges til at skabe bedre stemning før, under og efter landskampene. Hver gang du køber Stemningsflasken, en Carlsberg-øl med dansk flag på, så går panten ubeskåret til Stemningspuljen. 

Har du idéer til stemningsskabende tiltag, som kan gøre oplevelsen omkring landskampene endnu bedre, så kun du søge midler fra puljen.

Derudover sørger Carlsberg for, at det er op til fansene, hvilken dansk spiller, der bliver kåret til Carlsbergs Man of the Match efter hver landskamp. Afstemningen afgøres via sms-stemmer af Kanal 5’s seere. 

Læs mere: http://www.carlsberg.dk/ 

Carlsberg

Oddset – Uanset hvad: 
Danske Spil er som hele Danmarks spiludbyder en naturlig samarbejdspartner for DBU, og under parolen ´Uanset hvad´ ønsker Oddset fra Danske Spil at bidrage til den gode stemning omkring landsholdet. 

Det betyder at Oddset kommer til at være enormt aktiv omkring landsholdets aktiviteter, men også når landsholdets profiler gør sig til overfor Åge i deres respektive klubber. Der vil være specielle odds, der tilgodeser den optimistiske oddser, mens den pessimistiske, der altid har et halvtomt fadølskrus, også kan finde noget at spille på. 

Oddset ønsker – som landsholdet – også at skabe en underholdende ramme omkring sine produkter. Derfor er det en god idé at holde øje med spiludbyderens sociale medier, for det er her, du kan finde konkurrencer, skæve vinkler og et godt grin, når det handler om hele Danmarks landshold. 

Læs mere: www.danskespil.dk/oddset

Ods Fr

Arbejdernes Landsbank

Arbejdernes Landsbank har siden 2017 været Officiel Partner for Kvindelandsholdet og indgik i marts 2019 også som Officiel Partner for Herrelandsholdet, for holdets forsøg på at sikre EM-kvalifikation og muligheden for at spille EM-slutrunde i Parken i København i 2020.

Arbejdernes Landsbank har de seneste år opbygget stor erfaring med synlige partnerskaber i fodboldklubber som Brøndby IF, FC Nordsjælland og AGF og en række andre klubber.

"Herrelandsholdet i fodbold har med rette en helt særlig status i Danmark, og kan om nogen samle hele nationen. Holdet har været igennem en rigtig spændende udvikling de seneste år, hvor fællesskabet og benhårdt arbejde har kastet flotte resultater af sig, som vi så det til VM i Rusland i sommer. Den udvikling og de dyder vil vi gerne bakke op om og blive en del af frem mod EM2020, der bliver en kæmpe fodboldfest i hele Danmark,” siger Branding- og Kommunikationsdirektør Peter Froulund.

Læs mere: www.al-bank.dk

AL 2 Linier Skilt Cmyk