Kvindelandsholdets sponsorer

Oddset: 

Danske Spil er som hele Danmarks spiludbyder en naturlig samarbejdspartner med DBU, og derfor lå det også lige til det berømte højreben, at Oddset skulle være den nye hovedsponsor for Kvindelandsholdet.

Oddset kommer til at være enormt aktiv omkring Kvindelandsholdets aktiviteter, men også når de rød/hvide i dagligdagen kæmper om pladserne på et af verdens bedste landshold. Kvindefodbold er heldigvis - og fortjent - på vej frem, og den hype og energi ønsker Oddset at bidrage til.

Kvindelandsholdet er en naturlig deltager ved diverse slutrunder, og de har en underholdende og seværdig spillestil. Oddset ønsker - som Kvindelandsholdet - også at skabe en underholdende ramme om sine produkter. Derfor er det en god idé at holde øje med spiludbyderens sociale medier, for det er her, du kan finde konkurrencer, skæve vinkler og lære mere, når det handler om hele Danmarks Kvindelandshold – S´GU!

Læs mere: www.danskespil.dk/oddset


Arbejdernes Landsbank:


Arbejdernes Landsbank er officiel partner for det danske kvindelandshold fra den 1. juni 2017. 

Kvindefodbold på vej frem
”Vi ser kvindefodbold som en sport på vej frem, og vi tror, at interessen vil stige yderligere. Vi vil gerne være med på den rejse og fungere som en ekstra katalysator for kvindefodbold, som jo allerede har fået et flot gennembrud med landskampe på DR3 og spændende personligheder på holdet,” siger Peter Froulund, kommunikation- og marketingdirektør i Arbejdernes Landsbank og fortsætter:

”Vi synes også, der bliver gjort et virkelig flot og stort stykke arbejde med kvinde- og pigefodbold rundt omkring i klubberne over hele landet, og rent værdimæssigt ser vi kvinde- og pigefodbold som et godt og sundt ”produkt”, som vi på alle måder kan stå på mål for i Arbejdernes Landsbank.” 

Stor erfaring med fodboldsponsorater 
Arbejdernes Landsbank har de seneste år opbygget stor erfaring med synlige partnerskaber i fodboldklubber som Brøndby IF, FC Nordsjælland og AGF og en række andre klubber. 

”Alle de erfaringer vil vi naturligvis bruge som officiel partner for kvindelandsholdet og DBU. Vi arbejder målrettet med at aktivere vores sponsorater, så de bliver levende og gode for både os og vores partnere. Vores erfaring er, at man med sportssponsorater kan komme tættere på sine målgrupper, end man kan med traditionel markedsføring i et vanskelligt mediebillede,” siger Peter Froulund.  

Læs mere: www.al-bank.dk

Hummel:

Sammen vil DBU og hummel samle danskerne under fodbold fanerne med fornyet kampgejst. 

Det danske sportsbrand hummel, der har rødder dateret tilbage til 1923, var den første tøjsponsor af landsholdet, hvor de ikoniske vinkler og trøjedesign var en fast del af holdet i perioden fra 1979-2004. 

Med referencer til de glade 80’ere, verdens mest trofaste fans og et uforglemmeligt Europamesterskab i 1992, har hummel og DBU genoptaget samarbejdet med den fælles mission om at bakke landsholdet op og samle danskerne under de røde og hvide faner, så der kan skrives ny dansk fodboldhistorie. 

Samarbejde mellem DBU og hummel spænder over alle 15 danske fodboldlandshold. Det giver spændende muligheder for at komme i tæt kontakt med spillerne og de danske fans, og dermed tage den danske fodboldnation til et nyt niveau. Det danske fodboldlandshold og hummel har en lang og stolt historie bag sig, og målet er på ny at motivere den fælles kampgejst hos de danske fans.

Læs mere på www.hummel.net


Skriv en kommentar

Skriv kommentar (Kræver login)

0

Ingen kommentarer endnu - skriv den første