10-07-2015: Afrejse og ankomst

Så blev det endelig tid til afgang. Efter mange ugers forberedelserne mødte vi ind til træning i Taastrup. Derefter var det afgang mod lufthavnen, hvor vi fik checket de mange tasker ind. Vi spiste aftensmad i lufthavn og fløj mod Israel ca. kl. 23:15.

Aftensmad i lufthavnen på en hyggelig restaurant.

Efter 4,5 times flyvetur landene vi kl. 4 i Tel-Aviv, israelsk tid. Alle var meget trætte, da det var svært at sove ordentlig i flyveren. Derefter skulle vi igennem kontrol, da Israel godt kan være et svært land at komme ind i. Men vi klarede den og efter venten på bagage samt bustur ankom vi til det lækre hotel omkring kl. 6. Herefter var det bare i seng inden morgenmad kl. 9.

Udsigt fra vores hotelværelse - ikke noget vi kan klage over.

Efter morgenmad var vi på gåtur for at få rejsen ud af benene. Her så vi lidt af området, blandt andet den stand som ligger lige nede foran hotellet. Derefter var det tilbage på hotelværelset for at hvile og sove. Inden frokost havde vi et lille velkomst-møde på hotellet og efterfølgende spiste vi frokost. Kæmpe buffet med stort og lækkert udvalg af israelsk mad - så maden er ikke til at klage over. Derefter havde vi yderligere lidt fritid/hvile inden træning kl. 18. En lækker bane, hvor vi fik kroppen i gang efter rejsen og fik trænet lidt taktisk. Temperaturen var faktisk passende, da solen går tidligt ned her i Israel.

Derefter gik turen hjem igen og aftensmad stod klar efter et hurtigt bad. Efter aftensmad var der frit, så folk kunne få lov at gå tidligt i seng efter en lang rejse.

Godnat herfra den første dag i Israel.