U6 drenge 3-mands (15) - 4. oktober Medaljestævne, Pulje 10 (2020)

Kampnr Dato Tid Hjemme Ude Spillested Arrangør
180540
04-10 2020
10:00 Espelundens Idrætsanlæg 5:5 bane 2 BK Avarta
04. okt 2020
10:00
Taastrup FC (3)
BK Avarta (2)
181472
04-10 2020
10:00 Espelundens Idrætsanlæg 5:5 Bane 1 BK Avarta
04. okt 2020
10:00
Taastrup FC (1)
Orient GI (2)
181473
04-10 2020
10:20 Espelundens Idrætsanlæg 5:5 Bane 1 BK Avarta
04. okt 2020
10:20
Greve Fodbold (1)
Taastrup FC (1)
180541
04-10 2020
10:20 Espelundens Idrætsanlæg 5:5 bane 2 BK Avarta
04. okt 2020
10:20
Orient GI (2)
Taastrup FC (3)
180542
04-10 2020
10:40 Espelundens Idrætsanlæg 5:5 bane 2 BK Avarta
04. okt 2020
10:40
Taastrup FC (1)
Taastrup FC (3)
181474
04-10 2020
10:40 Espelundens Idrætsanlæg 5:5 Bane 1 BK Avarta
04. okt 2020
10:40
BK Avarta (2)
Greve Fodbold (1)
181475
04-10 2020
11:00 Espelundens Idrætsanlæg 5:5 Bane 1 BK Avarta
04. okt 2020
11:00
Greve Fodbold (1)
Orient GI (2)
180543
04-10 2020
11:00 Espelundens Idrætsanlæg 5:5 bane 2 BK Avarta
04. okt 2020
11:00
BK Avarta (2)
Taastrup FC (1)
180544
04-10 2020
11:20 Espelundens Idrætsanlæg 5:5 bane 2 BK Avarta
04. okt 2020
11:20
Orient GI (2)
BK Avarta (2)
181476
04-10 2020
11:20 Espelundens Idrætsanlæg 5:5 Bane 1 BK Avarta
04. okt 2020
11:20
Taastrup FC (3)
Greve Fodbold (1)
Spørgsmål omkring denne række skal rettes til DBU Sjælland på mail eller på tlf: 4632 3366
Bemærk at alle stævner spilles på to baner.
Værtsklubben skal sørge for optegnede zoner og at de gældende retningslinjer i forhold til Corona bliver overholdt. Se www.dbusjaelland.dk/coronaregler

Hvert hold må maks. være 6 spillere og 3 trænere i forbindelse med stævnet, og dem der ikke spiller kampen skal opholde sig i dertilhørende optegnede zoner.
Evt. tilskuere/forældre skal følge værtsklubbens anvisninger og skal sidde ned på medbragte stole i det af værtsklubben markede publikumsareal.
Øvrige anbefalinger fra sundhedsmynighederne vedr. sundhed, afstand osv. skal overholdes udenfor banen.

Spilletid 2x7 minutter. 
Der er ingen niveaudeling, så det er vigtigt at I stiller lige hold. 
Førstnævnte hold stiller kvalificeret kampleder/baneleder.
Sidstnævnte hold giver bolden op fra midten ved første halvlegs begyndelse. 
Hvert hold skal forlade anlægget når det har spillet sidste kamp.

Der er medaljer til alle, der bliver udleveret i poser til hvert hold. 3-mands: 6 medaljer pr. hold.
Medaljerne sendes ud til værtsklubbernes postadresse tirsdag 22/9. 
Har I ikke modtaget medaljerne senest mandag 28/9, så kontakt DBU Sjælland.

Værtsklubben melder efter stævnet evt. udeblivelser ind til jerp@dbusjaelland.dk
Der skal klædes om hjemmefra og ellers skal brug af omklædningsrum aftales med værtsklubben på forkant.

Log ind