Hjælp dig selv og din klub på 1 minut

Ved at holde dine kontaktoplysninger opdaterede, sikrer du, at du ikke går glip af vigtige informationer. Det gælder bl.a. info om det nye Fodboldpas i dansk fodbold, som alle fodboldspillere skal aktivere for at kunne spille fodbold fremover.

Alle fodboldspillere i Danmark har en DBU-profil, som er koblet til de oplysninger, som din klub har. De oplysninger, der ligger på din DBU-profil er altså også dem, din klub kan se i deres medlemssystem KlubOffice.

Du kan opdatere dine oplysninger flere steder:
  • I DBU’s Fodboldapp (den med DBU-logoet): Find ikonet Indstillinger og klik på Min Profil
  • I Mit DBU (login i toppen af denne hjemmeside/www.dbu.dk): Klik på venstremenuen Mine Oplysninger
  • Fra sidst i maj kan du også opdatere dine oplysninger i vores nye GRATIS spillerapp Driblr, hvor du også vil kunne finde andre spændende ting, som f.eks. dine statistikker. Download Driblr fra 25. maj!
Med opdaterede oplysninger er du klar til at kunne opdatere dit fodboldpas, når det lanceres 25. maj.

Glemt din adgangskode? - Intet problem! 
Du kan få dit brugernavn og mulighed for at lave ny adgangskode tilsendt i en mail ved at klikke på ”Glemt adgangskode?”- funktionen, der hvor du vil logge ind.

OBS! Hvis du har skiftet mailadresse, så opret IKKE en ny profil men kontakt din klub og få opdateret din mailadresse.

Derefter kan du bruge Glemt adgangskode-funktionen.

Få medlemmer til at opdatere deres oplysninger
Vi har lavet en række materialer, der kan hjælpe klubber med at fortælle deres medlemmer, at de med fordel kan opdatere deres oplysninger - til gavn for dem selv og klubben.

Du finder dem nedenfor:

A4 plakat (print selv)
A4 plakat (print selv) - med mulighed for at indsætte klubnavn

Hjælp dig selv og din klub...det tager kun 1 minut!

Skriv en kommentar

Skriv kommentar (Kræver login)

9

  • Hej,

    Jeg er træner for et U14 hold hvor en af vores spillere ikke kan blive sat på holdkortet. Vi har set på hans profil hvor der står at han er aktiv. Årsagen har vi nu fundet ud af er at hans fødselsdag står til at være i 1989??? Men når vi i app'en søger på drenge årgang 2005 så kommer han fint frem, men der står at hans profil ikke er aktiveret.

    Vi har prøvet at hjælpe med at ændre hans fødselsdag, men det kan kun lade sig gøre at ændre det indenfor samme år. Så hvad gør vi?

    Mvh
    Michael
    04. september 2018, 20:38    
    Michael Olsen


  • Hej Christina,
    Hvis du kontakter vores support på tlf. 47374000 (9-16) så kan vi hurtigt hjælpe dig videre.
    28. august 2018, 09:38    
    Casper Bech


  • Hvad gør man når ens barn har to pas?
    Jeg havde aktiveret et da jeg havde fået mail fra jer, selvom der godt nok stod en gammel klub. Og min mand har også fået mail fra jer da det er hans mail vores søn er tilmeldt med i hans nye klub.
    Kan man evt få lagt de to ID sammen?
    Og hvordan får man rettet i navnet?
    Det står forkert i det nye ID.
    Mvh. Christina
    07. august 2018, 22:28    
    Mads Holmskov Nielsen


  • @Thorben B,

    Du skal logge på som hver af børnene, da Fodboldpasset er unikt pr. person.
    Tryk Glemt adgangskode under Login og indtast den mail som er tilknyttet børnene. Så får du hver deres brugernavn tilsendt og mulighed for at nulstille deres adgangskode.

    Hvis det driller, kontakt vores support på 47374000.
    16. juli 2018, 10:14    
    Heidi Lüthje


  • Hvordan laver man et fodboldpas for sine børn.?
    mvh
    Thorben
    14. juli 2018, 16:04    
    Thorben B


Vis alle kommentarer