Driftstatus

Er du bruger af et af vores systemer - så kan du på denne side se den nuværende driftstatus.

Desværre generelle problemer hos hostingpartner p.t. Vi melder ud når der er nyt.
Elektroniske holdkort: Ingen kendte problemer
KampKlar: Ingen kendte problemer
KlubOffice: Ingen kendte probemer
Fodbold app: Ingen kendte problemer
Mit DBU: Ingen kendte problemer
KlubCMS: Ingen kendte problemer
Ingen kendte problemer
Ingen kendte problemer
Ingen kendte problemer

 Oplever du problemer eller fejl som ikke er anført herover skal du sende en mail til support@dbu.dk 

Skriv en kommentar

Skriv kommentar (Kræver login)

60

  • @Nazim Erman,

    Det KAN det godt skyldes - og måske en kombination af hvilken mobil og så styresystem. Det er lidt en jungle på Android området.
    Prøv lige at send en mail til os på support@dbu.dk hvor du angiver problem, styresystem og mobil mærke og model. Så prøver vi at se om vi kan finde nålen i høstakken. Tak!
    30. oktober 2018, 14:15    
    Heidi Lüthje


  • @Angel Singh
    Beklager det sene svar.

    Husk at sætte markering i "Husk mig". Hvis du stadig oplever problemer, så skriv venligst til os på support@dbu.dk, for det er ikke en generel fejl. Og måske har det endda løst sig i mellemtiden?
    30. oktober 2018, 14:14    
    Heidi Lüthje


  • Jeg oplever for tiden at den app'en ofte fryser, når jeg f.eks. skal ind se på tilmeldte/afmeldte spillere til en træning/kamp eller lignende. Jeg kan godt til/afmelde til kamp, men så ikke mere. Kan det skyldes at min telefon er på android version 5.1.1.?
    10. oktober 2018, 09:29    
    Nazim Erman


  • Hej,

    Jeg har kampklar app'en på min iphone og bruger DBU login til at logge på. Hvergang der har været system opdatering bliver jeg logget af. Men efterfølning kan jeg ikke Log in i adskillige timer. Den siger invalid login. Der er ingen problmer med log på mit.dbu.dk i broweren.

    20. september 2018, 11:24    
    Angel Singh


  • Hej Muhammed,
    Det skulle gerne være løst nu, hvis ikke du oplever det må du meget gerne sende en mail til support@dbu.dk Mvh/Casper
    28. august 2018, 09:15    
    Casper Bech


Vis alle kommentarer